Jumaat, Mac 11, 2011

.::Contest Anakku Menangis comel::.

Salam,
ibu nak joint contest by mamaema


Ok sesape yg berminak sila klik SINI
&
Syarat-syarat yang harus dipatuhi:

1. Orang Malaysia & Alamat Malaysia (yang tinggal kat oversea tu boleh kasi alamat Malaysia)
Yep Saya orang Malaysia Asli

2. Boleh jadi follower saya tak?...bolehkan.....
Udah tentu boleh id sitidarna sanoesi

3. Buatlah entri pasal contest ini dengan tajuknya " Contest Anakku Menangis Comel".
Done

4. Pastu tinggalkan link contest korang tu kat komen sini (n3 contest mamaema)...bukan komen kat entri lain. 
Done

5. Jangan lupa letak banner saya ni kat entri korang tau. dan jangan pula lupa upload gambar anak yang nak join tu...
Done jugak lah.
6. Bagitahulah nama anak dan nama ibu/ayah yer.. umur anak juga
Nama Anak: Ahmad Arif
Nama Ibu: Siti Darna
Nama Abah: Atan Ahmad
Umur Anak 2 Tahun 3 bulan

7. Last sekali, kenalah tag 3 orang kawan.... barulah meriahkan
.

.

.
Dan ini gambaq yang ibu pertaruhkan!!!






1 ulasan dr mereka yg cute:

MamaEma berkata...

terima kasih sudi join...GOOD LUCK

Catat Ulasan

TAMU IBU HARI INI

orang yang datang ziarah

Chenta Hatiku

orang yang ku sayang


Labels